Bloggintresserade

tisdag 4 januari 2011

En Award till er...An award for you blogvisitors.....

Nu vill jag dela ut en vintage kram till er alla som besöker min blogg och förgyller min dag!!
Vill man så får man gärna hämta med sig awarden till sin blogg.
Jag har goda förhoppningar att pysselåret 2011 kommer bli jätte bra med nya uppdrag på roliga ställen och massor med pyssel här i bloggen!!
Så vintege kraaaam från mig till er!!
Lina
Hello Peps!!
This is an award from me to you cause of the cheer fact that you make my day every day by comming here!!
Feel free to bring this vintage hug ( "kram" means hug in Swedish) to your blog!!
Thank you for supporting me during 2010 and I assure you 2011 will be a terrific year craftin wize!!
Have a great day and thank you for visiting
Hugs
Lina

4 kommentarer:

  1. What a wonderful piece of work Lina and a lovely gesture to your blogging friends.

    Happy New Year.

    B x

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar award du skapat till dina besökare, så omtänksamt av dig!
    Vill passa på och önska dig ett riktigt
    Gott Nytt År!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Such a fabulous idea Lina and so gorgeous, thankyou. hugs chris xx

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina