Bloggintresserade

onsdag 12 januari 2011

Prima det gillar ju jag....... och så en liten nyhet

Nu kommer det våriga sprakiga färger från mig!! En Lo med kusinerna på Liseberg, dom åker "Grodan" för, jag tror femte gången på raken!!
Jag utgått från en skisss och palette hos ljuvliga Colorroom och använt Prima och You Do blommor med olika starka mönster papper!
Denna Lo blev till på en "sista natten med gänget" pyssel innan vi flyttade till vår nya stad. Camilla ordnade sååå fint för oss (Sari och mig), med god mat , utmaningar fika och mys!! Tack goa Camilla för allt du fixat!! Nu är vi på plats i våt tillfälliga lilla lya i väntan på att få tillträde till vårt hus!!!
Jag vill också passa på att dela med mig att jag blivit ny Dt hos CamillaScrappaLoss och river av med denna färgklick till att börja med!! Det ska bli jätte roligt att få vara del i Camillas team tillsammans med de andra duktiktiga tjejerna!
Stor Kram
Lina
Hi there Peps!!
Bright and fun from me today! Two of my boys and their cousin at the funfair on a ride called "Grodan", they allmost wore that poor ride out!!!
I followed a sketch from lovelly Colorroom, lots of inspiration and talanted ladies over there!!!
Best be off doing todays domastic work....In februari I´ll start my job in our new town...fill you in later!!!! Today is a big day for me......my new DT job at ScrappaLoss is out in the open!! Yeeeihhhh!!
Thanks for stoping by!
Hugs
Lina

2 kommentarer:

  1. Wonderful take on the colours on your LO. They are fresh and sunny. and just love your use of layered strips.

    SvaraRadera
  2. Såååå färgsprakande vacker!!!!! Ett stort, stort grattis till dt-platsen min vän, sååå kul att vi nu är kollegor!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina