Bloggintresserade

lördag 12 februari 2011

Vänskap....en viktig del för mig

Hej!!

Solen skiner på oss i dag och det känns så skönt! Jag är på benen igen efter en tur i matförgiftningens-land....den turen önskar jag ingen om jag ska uttrycka mig millt!! Igentligen skulle jag vara på rolig kick-off med mitt nya jobb denna helgen men av det blev det inget.....hoppas på bättre tur nästa gång!

Jag är väldigt glad i mina nära och kära precis som dom flesta, här är en av mina kära vänner som blivit fångad på bild under en utflykt tillsammans med våra familjer på Botaniska trädgården i Göteborg......därav lite djur och natur tema i denna Lo! Goa härliga Webster Pages-papper som bara inbjuder till att klippa i! Love it! Allt material jag använt har jag hittat hos Scrap&Hobby!

Hello Peps!

It´s a lovelly day over here, lots of new snow and sun is shining! I´m recovering nicely from a few days of foodpoisoning so all is good!

Friends and family means a lot to me and this is one of my dear friends cought in action on a excursion to the botanicalgarden i Gothemburg last summer. We brought picnic and had a great day together and I love creating Lo´s and mini-albums to remember it all!

I used lovelly Webster Pages-papers to creat this one and i think WP are so great to cut and creat just the rigt feeling you like!

Massor av utklippta detaljer och några quillade blommor! I often use my own quilled flowers and allmost allways do these rugged edges!
Vimplar bara älskar jag!!
Nu önskar jag er en härlig dag och hoppas att solen lyser på er!!
Kram
Lina
Hope you have a great day folks and thank you for visiting me today!!
Hugs
Lina

4 kommentarer:

  1. Jag får väl ta mig i kragen och hitta nån "vän" att göra en LO på. Hur som helst ...jättefin!
    Men du...är det inte dags att uppdatera profilen....Göteborg e väl inte aktuellt nu....hihi..

    Jag kommer maila dig om en sak snart....
    Kram Marina

    Ps. LO´n e jättefin!!!!Ds.

    SvaraRadera
  2. Vänner är livets salt! En jätte härlig LO med underbara detaljer. Stor kram.

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina