Bloggintresserade

söndag 3 april 2011

Firar milstolpe och en Inkido LO....

Hej på er allihopa! Hoppas att ni haft en bra helg och är redo för en ny vecka! Vi har badat och tagit det lugnt. Idag postar jag mitt 500:ade inlägg sedan jag startade bloggen, det känns lite roligt och jag är så himla glad för era besök ska ni veta...det är ni som gör att det är roligt att blogga! Så ett stort tack till er alla!!! Tänkte ge tillbaka lite av den tacksamhet och glädje jag känner.....allt du behöver göra är att kommentera här så har du en chans till det hemliga lilla paketet!Vinnare dras på söndag om en vecka! Visar en Inkido Lo, DT-uppdrag för Scrap&Hobby idag. Lite dålig bildkvalitet tyvärr, men så fort jag såg "Foreverpapprena" ville jag göra denna Lo men utklippta fjärilar som sitter runt bilderna...önskar att ni kunde få se den på riktigt, för den är så mycket finare än på bilden.Nu bär det av mot tvättstugan..... Tusen tack för titten Kram Lina Hi fellow Crafters! Hope the weekend treated you well! We had a fun and relaxing one and I feel ready to cope with what the new week brings....I hope!!! Hihiii. I´m celebrating my 500 post today since I started my blog and to show you how greatful I´m that you visit me I´ll give away a little something. All you have to do is to leave a comment here so I can find you and the winner will be posted next Sunday! I made an Inkido Lo with the lovelly series "Forever", love the vintage feel of those papers and all the butterflyes!I decorated with yellowish flowers and a heart-lace on the side! Hope you have a great day Hugs Lina

20 kommentarer:

  1. Denna Lo är jätte fin.
    Ha en trevlig söndag :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gullig du är!! Din blogg med all inspieation ger massor! Var igår på Scrap och hobbys mara och såg de fantastiska förkläderna personalen hade. Fick hör att du hade sytt dem. De var verkligen underbara.
    Det var en härlig mara med allt vad det innebär!!

    SvaraRadera
  3. Vilken häftig lay out! Gillar alla fina detaljer och färgkombinationen. Gillar dina kreationer starkt, tack för all inspiration. :) Kram, Hanna

    SvaraRadera
  4. Grattis till 500 inlägg!!!!!
    Väldigt fint med fjärilarna som "växer" fram från den rivna kanten.
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  5. Väldigt läcker LO. Du har en mycket inspirerande blogg och jag hoppas att du lika lätt fortsätter med nästa 500 inlägg :)
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  6. Grattis.
    Snygg LO .
    Jag har nåt i min blogg om du vill ha den.
    Kramisar

    SvaraRadera
  7. Hej Lina! Att du hunnit med 500 inlägg är inte dåligt! Jag fattar inte hur du hinner med att pyssla så mkt ;) Jäätefin lo. Gillar fjärilarna som flyger över hela layouten! Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  8. Hej hej. Du har så underbar sida, jag får så mycket inspiration av dej. Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Hel tjejen!idag är jag inne och kollar dig...hoppas du hade det bra i gbg även om du inte hann inte VI sågs!!!KRAMIZAR

    SvaraRadera
  10. OJ,HEJ! skulle det så klart stå....

    SvaraRadera
  11. Jättevacker! Så fint upplägg och fjärilarna är så fina!

    SvaraRadera
  12. Helt underbar sötaste Lina fina!!!

    Petrasp

    SvaraRadera
  13. WOW!! 500 inlägg!! Du gör så fina saker Lina, du är så duktig!! Du missade en Underbar mara i lördags. Saknade dig!
    Kram
    Ulle

    SvaraRadera
  14. Grattis!!
    Jättefin lo, fjärilar är ju så fint.

    SvaraRadera
  15. 500 inlägg, inte dåligt! Där ligger man i lä :)
    Bara att gratulera. Din LO är bedårande. Har liksom en härlig glans och fina skuggor. Bra jobb och mycket detaljer som jag älskar.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  16. Jag gillar fotona med bara lite färg. De passaar perfekt till de skira blå fjärilarna. De orangea detaljerna lockar blicken till sig och sätter pricken över i. (Jag har 152 inlägg men firar snart ett år som bloggare så håll ögonen öppna) Kram.

    SvaraRadera
  17. Du är så duktig Lina, skapar så fina saker!! Grattis till 500!
    Blir alltid inspirerad i din blogg :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  18. Gillar verkligen din stil. Så fina detlajer och härliga färger på denna LO. Underbara foton!
    Kram Petra

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina