Bloggintresserade

fredag 15 april 2011

Ett år med My Minds Eye.....

Hoppas ni haft en bra vecka! Här skiner solen och det närmar sig mer och mer till flytt datum 2 Maj, planerna med all logistik är klar, barnvakt mm. Tjohoooo!!! Det ska bli så skönt...tänk att få mer än dubbelt...nä, mer än tredubbel plats! Ska bli mysigt att sitta i trädgården och grilla till sena kvällarna och kunna bjuda in vänner och ha kul!

Jag bjuder på ett DRT-alster jag gjort för Scrap&Hobby! Super fina My Minds Eye papper monterade på en canvas med trä-ram!

Hello Peps!

Hope your week was greatso far! The weather over here are really nice at the moment and I can feel summer around the corner! Yeeeiiiy!!! In just three weeks we are moving into our house...it´ll be soo good to have somer more room for the boys to runaround and play!

A canvas Lo with pretty My Minds Eye paper...I love the way they feel so sturdy and in super colors! It´s Jacob on his first birthday eating cake.

Mycket symaskin och cut-outs...gillar när det blir olika strukturer och saker att titta på ju!

As you might know I like scrapping with cut-outs and different structures and things to catch the eye plus if you use your sewingmachine your Lo never fall appart!!

Nu önskar jag er en härlig fredag och tackar för att ni tittade hit idag!! Allt material jag använt hittar du såklart på Scrap&Hobby....det finns massor med härliga nyheter!!!

Kram på er

Lina

I hope you had a nice visit with me today...thank you for comming!! Have a great Friday guys! Hugs Lina

3 kommentarer:

  1. Lika underbar som vanligt.
    Ha en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh va mycket fint jag sett i din blogg, nu när jag tittat runt på mitt första besök!

    Gillar verkligen hur du bygger upp dina layouter och kort!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina