Bloggintresserade

söndag 28 augusti 2011

Utmaning hos Dusty Attic

Hej på er!
Jag har repat på mig lite nu men fortfarande hostar jag och snuvar precis som tidigare...febern har i alla falll gett med sig!
Jag blev så inspirerad av skissen hos Dusty Attic att jag inte kunde låta bli att göra en Lo på lille Jacob i badet....kolla ögonen!!! Jag bara älskar hans pliriga små ögon som ska se och veta hur allt funkar!
För att få delta i denna utmaning så skulle titeln vara hämtad från en sång....och vad bättre än "For your eyes only", inte helt enkelt att vara ståndaktig mamma och pappa och hålla fast vid det man bestämt när dessa ögon tittar på en och säger ....-snälla....!
Till er som kommer på Nol-träffen så är inlägget nu uppdaterat med fler sponsorer och vägbeskrivning!!! Snaaaart får jag öppna dörrarna för er och jag LÄNGTAR!!!
Må så allra bäst kära ni!
Massa kramar Lina
Hello Peps!
I hope you all are well out there! I have had some time to scrap finally and this is some of what has been done! A very inspiering challenge and sketch over at Dusty Attic!! Love that place!! Here is how my Lo turned out. You where supposed to have e title comming from a song and what not better then "For your eyes only"!
Little Jacob has the most adorable eyes......and so does our other two boys so you can imagine the though task me and my hubby have to not giving in on their demands when they tilt their little heads to the side and say .....pleeeeease!!!
Best be of feeding my hungry wolvepack!!
Thank you for stoping by today
Hugs
Lina

6 kommentarer:

  1. Men Lina! Så vacker lo! jag är helt tagen! Vilka ögon!! De är inte lätt för er det förstår jag ju haha! Ha det bra och hoppas att du kryar på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Helt underbar!!! Det runda i kontrast med det kantiga och alla dekorationer är så fina. Är det inte en bit av mammas knypplade band som sticker fram också? Kul att se! Alla era pojkar har vackra ögon! Tråkigt att förkylningen hittat dig också, men hellre nu än om två veckor, då har vi inte tid att må dåligt. Vad fint du maskar! De två andra layouterna är jätte fina, behöver gå kurs hos dig! Krya på dig och krama familjen från mig.

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en fin dag och många kramar från familjen.

    SvaraRadera
  4. Jag är så förundrad när ni får till så fina LO:er. Jag är ju ingen scrappare men kanske att jag ska göra några försök till. :-)

    SvaraRadera
  5. Tack söta du för de fina orden på min blogg! Jag blev så glad. Glömde säga att jag förstår att det är svårt att säga nej till de ögonen. Godisbit hela killen ju. :-)

    SvaraRadera
  6. Så mycket fint du gjort sen sist jag var här.Och denna runda Lo är ju bara så ljuvlig!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina