Bloggintresserade

onsdag 21 september 2011

Kort med lager på lager...Pion Design

Hej!
Jag kunde inte låta bli att göra ett kort till i dessa goa färger med fina Pion design papper. Gjorde ju ett bröllopskort för ett tag sedan i samma toner men med lite andra dekorationer. kortet har nu nått turturduvorna som gifte sig i Jämtland förra helgen!!
I min dator ser färgerna lite off ut men jag hoppas att du ser det bättre!! Jag har använt en chipboard dekoration från Dusty Attic som jag piffat med lite perfect pearl Kortet är som en symfoni av klotter...eller hur?! Jag kan säga att det säkert kräver en hög med frimärken innan posten släpper i väg det till Canada! Det kommer ett inlägg om just Canada och en underbar människa där som vi kommer ha med oss på Nolträffen 2012!!!
Tusen tack för att du tittade in och förgyllde min dag
Många kramar Lina
Hello Peps!
Hope you had a nice weekend! Next weekend me and my hubby are spending it together in Stockholm while the blous are well sorted after by their aunt Sofi and her lovelly family!!
We are so looking forward spending some time just the two of us! It is a rare thing...maby twice for the past seven years! Yes I know...it´s about time!!!!
I´m sharing a card today in many layers with Pion design papers...they are so pretty!!! I allso used a chippiy from Dusty Attic to add to the layers even more...I hope the postman has been to the gym lately!!! giggels!!
Well, time for me to go grab some sleep before I´m due at work again!
Thank you for stoping by to day putting a smile on my face!!
Hugs Lina

1 kommentar:

  1. Underbart kort Lina. Får du till det att komma på Gråboträffen?
    Kram

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina