Bloggintresserade

lördag 7 januari 2012




Jag bestämde mig för att visa även kom i håg magneten till lillebror Linus. Den är ju snarlik syster Moas men har ändå en killig touch. Pirat Edwin e precis lika gullig som Tilda tycker jag, distresserna har varit i farten och gifter sig bra med en nyvunnen förälskelse..... October Afternoon. Hello Guys! Decided Id show you the boyisch take on the fridgemagnet. It is very similar to the one I did before. The family that wanted me to do these are not ever going to have to turn the car around having forgotten the gymbags for the kids now that they get reminded getting the brekfast out!!


Lite gamla kapsyler blev små dekorationer. I decorated with old bottlehats making them over with brigtcolored flowers and beeds.


Hoppas ni får en toppen dag och tusen tusen tack för era rara ord i mitt förra inlägg! Jag uppskattar det oerhört mycket ska ni veta. Ses snart igen Kramar från Lina I hope you had fun visiting today! I Loved having you! Hugs and happy scrapping Lina - Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. gött o c dig skapa !!!!
    jag har skickat ett mejl till dig :-)...

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina