Bloggintresserade

tisdag 31 januari 2012

Kort med enkel vikning




Hej! Hoppas ni har det bra i kylan! Här är det så kallt nu att man ser ut som en michellingubbe när man ska gå ut ljuvligt vackert med gnistrande snö. Har gjort ett kort till Scrap&Hobby med en väldigt enkel men fin vikning. Jag använde PionDesign-papper och dekorerade med rosenspets och blommor såklart!!


Kanterna är stämplade med en Tim Holtz stämpel och distressade men cateye Darkbark.


Jag bara älskar Ingvild Bolmes trinkers, denna ramen är i metall.


Här är baksidan av kortet, fina fina Inkido-kramen som jag inte kan leva utan!


Det var allt för idag kära vänner. Glöm inte att vara med i Candyn i posten före om ni har lust. Varma kramar Lina - Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina