Bloggintresserade

söndag 1 januari 2012

Nyårskavalkad och en önskan om ett GOTT NYTT ÅR!!

Hej kära bloggvänner! På vägen till jobbet i dag kom jag på mig själv att tänka att året som kommer känns som om det kommer bli ett bra år. Det var en fantastiskt vacker soluppgång...så det kan ju ha hjälpt till men det är i alla fall skönt att ringa in det nya året i en god anda! Om man ska sammanfatta året som varit i korthet så kan man väl lugnt säge att det varit ett mycket intensivt år får oss. Flytt två gånger, husköp nya jobb för mig och käre mannen och nya skolor och dagis för våra fina barn. Jag önskar mig ett lugnare år där vi kan börja njuta av att vi faktiskt bor precis där vi vill och har det hur bra som helst....lite mer tid för familj och pyssel kansk också finns på min lista. Hello fellow crafters! Ringing in the new year hoping for a nother happy and eventfull one...allthough a little bit less time at work and a little more time spent with my lovelly family. We Have had a hectic year to say the least, but we are all happy and content. We moved from our place to another city and while whaiting for our house we had to stay in a tiny tiny appartement for four mounths the five of us!! We have survived!!! Yeyii!!

Inte riktigt ett lika kreativt år för mig som vad förra året var men jag hoppas snart kunna dela med mig av hur jag fått till det i mitt pysselrum och sedan kunna låte mitt pysslande ta fart igen.

This year has not been as creative for me a s i was hoping due to our hectic lifa , but hopefully in a near future I´ll share pictures of my new crafting- room and have time to let my creative loose!! Jag vill tacka så mycket er allihopa för att ni hittar hit och er godingar som följer mig....det kommer snart ett litet godisregn till er!!!

Stora kramar till er alla härliga människor!

Gott slut och Gott Nytt År

Lina

Id like to say a huge thank you for finding your way to my place, you all make my day!!

happy crafting guys and a Happy New Year.

Candy is comming your way in a near future!!

Hugs and smiles

Lina

3 kommentarer:

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina