Bloggintresserade

fredag 17 februari 2012

Magnolia Tilda, en ny i mitt stall!!!!




Äntligen stundar helgen, snön ligger som ett fluffigt täcke över trädgården..... fint! Blev lite inspirerad av att göra ett kort i sommarfärger, det blev dom söta Magnoliapapprena som fick rycka ut!


Jag shoppade loss hos Emma på ScrapLagret, Det blev lite Swiss Pixies och Magnolia både dies och stämplar..., roligt med lite nytt. Emma är toppen och raketsnabb leverans!! Merci!! Färglagt med distresser och gjort ett ganska dåligt försök till att plicera Tildas klänning..... trixigt värre det där!!


Diesen gör dessa vackra blommor!! Jag har verkligen hamnat i kortgörarstimm, snart dax att visa en LO eller två!


Hoppas att ni får en toppen dag !! Kortet kan få vara med hos Magnolia # 37 Massa kramar Lina - Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. WOOW vilket fantastiskt fint kort.

    Ha en underbar helg
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Underbart kort vännen.
    Du är grym.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga kort även de under och valentintagen me.
    Lite fint har du fått till det trots att pysselrummet inte är klart.
    Tittade snabbt förbi , nu är det sova som gäller. Sen jobba söndag kväll och sen ledig i hela 7 dagar.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  4. Underbart kort, så många fina detaljer och färgkombinationen är jättefin!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina