Bloggintresserade

tisdag 5 juni 2012

Min egen Art-journal.....







Hej på er!

Jag försöker ju skapa i lite annorlunda stil..... men vad upptäcker man???? Jo, att det lätt händer sig att man trillar tillbaka till sin gamla vanliga Shabby Chic style hihihi!
Nå ja, det är så här jag vill att min egen Art-journal ska se ut, och jag är glad att jag nu kan skapa i denna eftersom det ligger travar av färdiga LO i låda på låda.... vart ska man göra av allt??

Det är i alla fall Prima som regerar på min Art-journal, jag bara älskar Prima och måste snart se till att fylla på i Primalådan, den ekar lite tom tyvärr:(
Jag började med att lägga ett lager av gesso på en naturfärgad canvasbit, efter att den torkat mistade jag och stämplade med olika stämplar bla från Dylusions tills jag var nöjd med resultatet. I botten ligger en stor mask av ett träd. den kommer jag använda massor känner jag!!
Lite fussycutting av olika Prima papper, ruggade kanter...ja, inget nytt hihihihi....





Grinden fick jag i ett ljuvligt kit jag prenumererar på hos Emma på ScrapLagret. Den är dekorerad med perfectpearl. Hörnet kommer från ett Melissa Francess-set. Jag smutsade ner det med Dark Bark.





Gulliga bulliga svampar från Prima som jag hittat hos Scrap&Hobby!! Vingarna på Primaflickan ritade jag och stämplade jag med en swirl från Artemio.

Ha en fin dag allihopa och tack för ditt besök:))
Kram Lina


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jätte fint Lina!
    Ha en trevlig nationaldag!
    Kram

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina