Bloggintresserade

lördag 11 augusti 2012

Inzpira canvas, lite långt om länge.......


Tiden rusar iväg och det slog mig i morses att jag inte bloggat denna tavla som jag gjorde till en av utmaningarna som INZPIRA ordnade tidigare i sommar. Jag gillar ju att använda färg i olika former och till denna tavla blev det både färg utstansade små saker , lite band och tapet:)). Det var ett visst recept man skulle följa och så här blev min tolkning av det hela.

Det var fantastiskt kul att vara med och Inspira-gänget hade verkligen hittat på roliga utmaningar tillsammans med Sizzix. Jag blev så glad när jag lyckades komma med bland top 20 av alla dessa otroligt duktiga och kreativa människor som deltog.

Jag hade lite tapet över och den hamnade i centrum på tavlan, bara älskar denna fina fågel och jag kiunde ju ha valt att göra tavlans botten i gula toner ....med som ni kanske känner till så är jag ju lite rosa och har varit det ett tag :))
Tavlan är 30x30 och hänger för närvarande i mitt pysselrum och väntar på att någon vill ha den.

Önskar er en toppen dag allihopa
Kramar Lina

1 kommentar:

  1. Igen ett bedårande arbete....och du inspirerar....idag har jag gjort en artjournal med min Bia av akvarellpapper....bra sug :))
    Kram Lina min vän <3

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina