Bloggintresserade

onsdag 14 november 2012

Mixedmedia canvas till dop eller födelse!





Hej!
Nu lackar det mot jul, en liten smula stress finns som vanligt i systemet så det är precis som vanligt:) Det är ju en bra jul i år om man ser till antalet röda dagar! Vi kommer hålla oss hemma och bara mysa!
Jag har gjort en canvas till en liten sötnos som döpt sig:)
Det är Magnolias lilla pojkprins som är huvudfigur, sen har jag blandat olika papper och tekniker tillsammans med varierade medier:))




Vildas fina stämplar dekorerar här och var tillsammans med stjärnsplatter från Inkido. Lillprinsen fick färg med mina distressmarkers.... bästa investeringen jag gjort:)))




Mmmm, mixedmedia:)). Det är så roligt att få skapa fritt med olika saker, just nu är det många canvasprojekt i mitt pysselrum som väntar på att antingen torka eller pyntas:)




En Martha Stewartstans har också varit i farten!!



Inkidos Bä, bä vita lamm dekorerar tagen tillsammans med knubbiga babyfötter:))



Det var det hela från mig idag!
Tag hand om varandra och ha en bra dag
Kramar Lina

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina