Bloggintresserade

söndag 30 december 2012

Mera utmaningar, Magnolia Tilda hjälper till




Inne hos Mollys pågår en Cyber Crop med massa roliga utmaningar, jag har hunnit med några stycken nu under ledigheten och det sätter verkligen fart på kreativiteten. Det har ju varit magert med pysseltid för mig på senare tid eftersom mitt jobb stjäl den tiden :) ska i alla fall försöka ha lite tid för pyssel för ohhhh vad det är roligt!!!




Jag utgick från en skiss och valde papper utifrån min färglagda Tilda. Mina favvo distressmarkers har satt färg på henne förstås:))
Kanske ingen klassisk hår färg på Tilda men tänkte så här till nyår..




Den stora fina fjärilen är en gåva från min pysselvän Maire och den har funnits i min stash ett tag nu, så plötsligt fick den sin plats:))

Ha en toppendag
Kramar Lina

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina