Bloggintresserade

onsdag 7 april 2010

Liten Bedårande Söt!!!

Mitt hjärta blir alldeles varmt när jag ser dom här bilderna, fina lille Jacob som bara sov och åt när han var liten....kompisarna skojade att dom aldrig fick se homon i vaket tillstånd. Han sov som en gris i vagnen långa härliga pass när vi var ute !! Han sover fortfarande ute i vagnen på förmiddagarna när jag lämnat dom andra två på dagis. Men nu är det fart i honom kan ni tro!!
Jag har använt lite diverse till denna Lo, lite struken Ikea servett, blommor från en ljusmanchett, en slatt av brun spets som sticker fram vid bilden och jag tror att jag blivit lite doodling tokig eller frälst om man hellre vill! Fäste turkos punchinella runt hela cirkeln tillsammans med vit spets och lite mini knappar.Thickers och stickers bokstäver och lite egna sen var det klart att bifoga till "Grodans" härliga skiss på Scrappiz CC!
Får inte till färgerna riktigt när jag fotade av Lo´n tyvärr. kanske för jag göra on i morgom....vi får se.
Nu ropar sängen . Sov gott alla vänner och tack för era besök!!
Kram Lina

4 kommentarer:

  1. Hi Lina, what a cute page - such a wonderful keepsake.
    Hugz fleur xxx

    SvaraRadera
  2. Hi there Lina
    what a gorgeous little boy.
    I love the way you have used the holey paper around the circle its so special.
    hugs chris xx

    SvaraRadera
  3. Ja, vad är det man brukar säga, "dom är söt när dom sover".....näää, dom är söt annars också! Tiden går bara så väldigt fort! Min "minsting" blir nu 13 till sommaren..HALLÅ..vad händer!!! Och själv blir aldrig äldre, i sinnet i alla fall ;);) Nu får man bara vänta på barnbarn från hon som är 26, om hon har tid.. ;)
    Jätte fin LO!!!!!
    Ha en bra dag.
    Kram, Britt-Inger

    SvaraRadera
  4. Jättefin Lina! Du har verkligen tänkt genom detta och jag gillar alla detaljerna! Så fiffigt att använda servetten! Jag har bara gjort decoupage med servetter men som du visar så kan man göra så mycket mer! Nu går jag och kokar kaffe. Småttingar sover efter ett besök på BVC. Har scrappat i två timmar fast jag borde sovit. Hoppas du också hinner skapa något idag! Kram!!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina