Bloggintresserade

onsdag 7 april 2010

Till en liten ALMA i lila och turkos!!

Måste bara erkänna att jag älskar dessa servetter från Ikea, man kan göra så mycket mer med dom än att torka munnen!!!! Nu har jag varit lite busig och gjort ett kort till en kär vän men inte helt hållit mig till färgerna hon beställde, jag kunde helt enkelt inte låta bli att ha denna färg kombinationen. Jag var bara tvungen!!!! Om hon vill ha grönt så är det ju bara att knåpa ihop ett till!! Hihhhih!
Embossade thickersbokstäverna med vitt pulver från Kortmakaren ett pargånger för att få det lite extra tjockt och även "Mamma Filuren" därifrån fick vara med på detta kort!!
Ha en härlig dag!!
Kram Lina

2 kommentarer:

  1. Åh vilket gulligt kort!
    Snygg färgkombination.Härligt!

    Vill samtidigt passa på att tacka för alla gulliga kommentarer på min blogg. Hade härliga dagar i skåne. Var bland annat hos ett medium. Spännande! Lagom spännande var hemresan då jag nicka till och höll på att somna vid ratten. Var på väg av vägbanan i 110 km/tim men fick upp bilen igen. Det var bara för min dotter att hålla ordlekar med mig resten av vägen.

    Kramiz

    Ps. Jag har varit inne och kollat dina andra grejer som är nya med, jättefint. Du är så duktig!
    Och jag tänkte på det du skrev i min blogg, "Marina-kort" Ja man har nog sin egen konstiga stil. För det är verkligen blandad kompott. Ds.

    SvaraRadera
  2. Det blir kanonfint till lilla Alma!
    Tack kära vän!
    kram från Marlene

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina