Bloggintresserade

fredag 21 maj 2010

Till en liten herre......

En burk med bara härliga IKIDO papper och blandade blommor! Burken går i pojkiga toner och drar väl åt vintage hållet. Snodde natur snöre runt och satte en nyckel i rosetten, , rev ut en ängel och ett hål i det prickiga pappret, distressade kanterna med Brushed Corduroy för att få en gamal look.
En enkel tag som följer med kitet till den lille herren vid namn Carl! Distressat ett akvarell papper med Brushed Corduroy( använde detta till att stämpla baby foten också) och Broken China, lite text stämpel och splatter i guld emboss...det var dagens skörd!!
Kram på er Lina

4 kommentarer:

  1. Åh så gullig !
    Synd att det inte är nån baby i sikte här för den var så söt. Jag vågar inte säga mer om barn till min äldste son för innan han var 15 och mina minsta kom så "tjata " jag om barnbarn så det är väl därför jag får vänta. Jag får tåligt vänta.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Sååååååå mycket vackert du skapat denna veckan!!! Dumma, dumma dator som gjort att jag inte kunnat surfa runt nånting!! Åsså kom maken hem, och hittade inget fel!!! Nu funkar den som den ska, grrrrrrr!!

    Bara äääääälskar LO:n du gjort här under, med dina godingar, den är helt underbar!!!!

    Sååå kul att se att du fått ihop så många sponsorer till scrapträffen, jag kommer ju att längta mig sjuk innan det är dags!!!

    Ha det så gott, vännen!! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack, ja Sagaflickan blev jätteglad för asken, mer än innehållet tror jag :))
    Asken var mycket enkel att göra så passa på att skapa några inför kalasen.
    Underbar ask du har skapat och LO:n nedan var ju såååååå fin.
    Hoppas helgen har varit bra.
    Ha det gott!!

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  4. Helt UNDERBART! Superfin burk! Du är otroligt duktig Lina! Vilken underbar helg vi har haft! Vi har fixat lite i trädgården hemma. Inte mycket pyssel här heller med andra ord! =) Vi har verkligen fått en liten försmak på sommarvärmen. Ska visst bli den varmaste sen 1993. Vi får väl se! Ha det gott! Kram

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina