Bloggintresserade

fredag 21 maj 2010

Dumma Spindel.....

Ursäkta att Scrapträff inlägget ovan ser helt konstigt ut, det finns ny glädjande information butik på plats hela helgen och flera sponsorer!!!!! Men så fort jag är i inlägget och skriver drar det ut sig som ett dragspel...inte roligt. Måste fixa det så fort jag bara kan!! Nu vidare till min Lo
Detta hände förra sommaren....John kom ner på morgonen och var varm och röd på ena kinden...inget annat konstigt, men så efter en stund blev det bara större och varmare och rödare!! Blev förståss väldigt oroliga och kunde se en liten vit prick mitt på...första tanken var då att gå upp och titta i hans säng...mycket riktigt, där låg en ful död liten spindel...den som hade satt tänderna i min fina lille pojk!!! Måste erkänna att jag kände mig ilsken på den!
Tog den i ett glas för att eventuellt ta med den till sjukhuset om vi behövde åka! Som tur var gick svullnaden ner ganska snabbt efter baddning med alsol och lite pyssel, så det blev ingen tripp till sjukhuset. John var så tapper och inte nämvärt påverkad även om han på bilderna ser både deformerad och väldigt hängig ut! Ett lyckligt slut alltså och en ny sida i albumet gjors av skissen hos Veckansskiss.
Kramar från mig
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina