Bloggintresserade

onsdag 19 maj 2010

Nyckeln till mitt hjärta.....

Vilken underbar dag det varit i dag...efter dagis lämning av de stora barnen for Jacob och jag till Kungälv och besökte Fam Carlsson! Trevligt sällskap , god mat och kladdkaka, vad mer kan man begära?? Sen har vi varit ute och hoppat studsmatta och lekt till sena kvällen och ändå har jag scrappat denna Lo i warpspeed..hihihiih Har nog aldrig varit så snabb och ta beslut om vad jag ska sätta var och vilka blommor jag vill ha osv...kan bero på att det är ett favorit foto på pojkarna och att det är därför som det var lätt scrapat!!
Har gjort denna efter en utmaning som Emma på Scraplagret har.
Valde att inte ha någon journaling utan ha en väldigt lång titel i stället.
"Alla tre godingar har ni nyckeln till mitt hjärta" lyder den och i rosetten av natur snöre sitter en liten nyckel. Massor av glimmer mist och glitter, små änglar spets och ett gamalt bibel blad som petra donerat till mig i godis väskan!!
Må väl
kramar Lina

6 kommentarer:

  1. This is a gorgeous LO Lina your design is fabulous

    Hugs
    Lorraine x

    SvaraRadera
  2. Ett ljuvligt foto och en super Lo av en mästare! Tack för igår. Kram.

    SvaraRadera
  3. Morning Lina

    Another beuatiuful l/o, you with your children I think ?

    Have a good day.

    B x

    SvaraRadera
  4. Grattis till ännu ett underbart arbete Lina. Härlig bild!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Superfin Lo och en underbar titel! Kram

    SvaraRadera
  6. Hi there Lina
    Oh Lina this is so so BEAUTIFUL it has a HEAVENLY feel about it, I also find that when I dont spend much time on something it turns out better and this certainy has, its PERFECT.
    lots of hugs chris xx

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina