Bloggintresserade

onsdag 19 maj 2010

Mums!

Blev så sugen på jordgubbar när jag fick denna söta choklad doppade "gubbe" av Petra så jag gjorde tre på raken och stte i hop dom på min distressade tag. Satte Glossy accents på chokladen för att den skulle se sådär extra god ut att äta...hmmm som att man behöver framhäva choklad, nää, det gör man ju inte .. men i alla fall!! Fniss!!!
Carina gråter nog när hon ser sin fint tecknade ponny i dessa färger...men jag bara VILLE göra denna tagen och hade skrivit ut Ponnyn hos snälla Camilla (vår skrivare är fortfarande trasig)P...dock inte med laser så därför blöder det blåa bläcket och mixar sig tokigt med TH´s fina distresser, men med färgsammansättningen på tagen så funkade det någorlunda. Pass på det kommer fler ponnysar med riktiga färger framöver!! Tack i gen rara Carina för att du hjälpte mig att rita denna underbara ponny mfl!! I morgon öppnar Vilda stamps...glöm inte det för allt i världen!
Ha en härlig dag i solen
Kramar Lina

2 kommentarer:

  1. Otroligt vackra med underbara färger.
    Jag tror inte Carina misstycker, inte när du gjort det så fint.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hi Lina

    Two super tage, beautiful mutes colours and a lovely mix of textures.

    B x

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina