Bloggintresserade

tisdag 18 maj 2010

Underbara bilder från Ian Schemper.....

Lille underbara Jacob fotograferad av Ian Schemper!!!
Ian har fotograferat alla våra pojkar i ungefär 5 månaders ålder och det har varit en fröjd varje gång! Ian kommer hem till sina kunder vilket jag kan säga är toppen, man slipper hasta i väg med den lille och passa tider istället plingar det på dörren och in stiger en otroligt lugn och harmonisk fotograf som styr sitt jobb efter mamma och barn...sover den lille fotograferar han händer och fötter och om lillen behöver "tanka" så gör han bara en paus och kanske riggar om utrustningen han har med sig för att få en annan känsla i bilderna!
Jag vill varmt rekommendera Ian och gå gärna och titta på vad han mer har att visa!!
Prizeless säger jag bara...Jacob älskar sin tummetott och det är speciellt för honom, ingen av de andra har sugit på tummen!! Vill säga också att jag fotat av förstoringarna med min kamera så bildkvaliten är betydligt bättre i verkligheten!!
Nu är det dax att trampa iväg och hämta gangstrarna!!
Kram på er
Lina

2 kommentarer:

  1. Hi Lina

    Unfortunately I can't read the story of this post, but the litle one is beautiful.

    B x

    SvaraRadera
  2. Underbart härligt, tyvärr har man passerat tiden för smått, nu får man vänta med barnbarn till dom ramlar in, men jag gillade tummen, de va gott minns jag.

    Kram

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina