Bloggintresserade

söndag 20 juni 2010

I den lilla lilla stugan satt den lilla lilla....

Nu kan jag äntligen dela med mig av lite roliga bilder!!!!! Oh vilken lättnad i pyssel själen min!!!
Här är den lilla röda stugan som jag fått till mitt och pysslets förfögande!!! Är den inte gullig!! det är helt tyst...och då menar jag verkligen helt tyst, nästan så där så man får ont i örona!!!Den ligger på pojkarnas farmor och farfars tomt och här bor vi i bland också men denna gången sover vi i ett av rummen inne i huset!
Jaaaa. och här skapas det...vilken salig härlig röra!! Mitt första DT alster för SCRAP & HOBBY ligger klart men den karamellen får ni suga på ett litet tag! Det var VÄLDIGT roligt att göra detta alster(Sååå fina grejjor!!!) Titta in på deras webshop eller blog och njut av alla vackra ting! Nu ska det grillas och umgås!! Många Kramar från en lättad Lina

3 kommentarer:

  1. Roligt att höra från dig igen!
    Ja,det var en gullig liten pysselstuga.Där skulle jag också vilja sitta med lite kaffe och en nybakad bulle??!!Låter skönt med tystnaden.
    Kraam!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin stuga du sitter i Lina! Helt perfekt för att verkligen komma bort! Jag ser framemot att se vad du gjort! Själv pysslar jag för fullt också. Det går åt skogen kan man säga, har hällt ut ett glas cola på allt och tänker allmänt inte på vad jag gör. Scrappar för mig själv, så att säga. En stor kram till dig! När är ni hemma igen?

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det verkar vara. Jag våndades över att ge bort vår friggebod till liten man, men ja... han får härja där nu. Någon gång i framtiden kanske jag kan få tillbaka den och sitta där för att pyssla i godan ro... :)

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina