Bloggintresserade

söndag 20 juni 2010

Skapar i en liten stuga....

Hej alla kära blogvänner! Jag har just upptäckt att kabeln mellan datorn och min kamera ligger hemma...men det slog mig också att det går att använda svärmor och svärfars kamera och ta bilder på mina alster jag skapar här.Det går lite trögt uppe i skallen för jag är lite disträ...minst sagt men det ska nog rätta till sig!! Sitter i en röd lite stuga med alla tusen pysselprylar utspridda över allt, behöver inte plocka undan efter mig utan kan bara fortsätta där jag slutade!! Det är skönt men lite frustrerande att inte använda sina egna gamla invanda grejjor att fota med och ställa ordning bilderna...hoppas att ni står ut ett litet tag tills allt e som vanligt! Jag vill tacka så hjärtligt för era fina kommentarer, dom betyder så mycket och det finns inget bättre än att få läsa vad ni skriver!!! Nu hade Fleur kommenterat och delat ut en blogaward åt mig...tack gulliga Fleur!! I kväll blir det BBQ med alla här uppe och fler är på väg!!! Nu till att bli problem lösare....ses om en stund Många kramar Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina