Bloggintresserade

tisdag 6 juli 2010

Bind-it-all klara att dekorera....

Hej alla rara bloggbesöker och vänner!! Det pysslas för fulla muggar i detta hus, så fort småfolket sover sött eller leker fridfullt finner man mig med händerna fulla med distresser och papper!!! Var och hälsade på min bästa DT-mamma Maria på Scrap&Hobby och hade turen att träffa två av mina goa DT-kollegor , Sari och Nicola i full färd med att förbereda inför Kungsbackamässan till helgen. Jag ska åka med och hjälpa till, få dema lite saker och det gäller att inte tänka för mycket på det för då blir jag alldeles nervös.Ohhhhoo, svälj!! Jag hoppas få träffa massor av er där ni alla fall!!!
Albumena ni ser i detta inlägget ligger nu rykande färska färdiga att beskådas på mässan och snart på Scrap&Hobbysblogg + ett par till!!!
Vill be om ursäkt för att jag inte kommenterat hos er, men det är något trassel med mig och MR Blogger....han vill inte skicka iväg mina kommentarer ibland utan säger att "tyvärr kunde inte begäran fullbordas" Grrrrr, mycket irriterand när man suttit och skrivit en lååång kommentar om någons vackra alster och så kommer den inte fram! Suck!!!
Här syns albumen öppna och kanske kan man ana vad dom ska vara till!!
Ha en härlig dag!! Hoppas vi ses på mässan!
Kramar Lina

2 kommentarer:

  1. Smart idé! Ska jag göra ett album så måste jag ju skaffa en sådan BIA/bind it all... Verkar kanske lite konstigt att en 13-åring som jag köper sådana produkter?! ;) Inte vet jag. I alla fall, ungefär hur mkt kostar en bind it all? Har kikat in på lite webbutiker, men dom har oftast bara haft tillbehör, alltså inte själva maskinen.
    Måste än en gång säga att dom var väldigt fina!!

    /Lisa =D

    SvaraRadera
  2. Du kommer att klara demo:arna suveränt!!!!

    Hihihi, snart dags att börja räkna ner på allvar..... sommaren susar på snabbt nu tycker jag... för snabbt ibland - men det betyder ju bara att det snart är september!!!

    Du har gjort såååå mycket fint här nedanför *pekar nedåt och nickar*... jag har inte mycket pyssellust just nu, men ahr ju så mycket fint material runt mig att jag verkligen borde... får se om jag hittar min mojjo nånstans snart.

    Ha det gott, kraaaaam

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina