Bloggintresserade

måndag 5 juli 2010

Glass i stora lass......

Två rara så tjejer mumsar glass efter ett besök på Nolhagaparken en solig dag förra sommaren!! Denna Lo kommer vara en av sidorna i ett Bind-it-all album om just detta äventyr, det kommer komma fler sidor vart efter och planen är att mina egna mönsterpapper ska stå till grunden för detta....får se om det håller hela vägen ut!!!
Lite vackert Tim Holtz papper kan man ju inte motstå heller.... stämplat swirl och några pearlmaker swirls klämde jag också in.
det är meningen att titeln ska börja på andra sidan och sluta på denna...därför lyser den med sin frånvaro på denna bild. Tjejerna lyser för den tycker jag!!
Må väl Kramar Lina

2 kommentarer:

  1. Lina this is Stunningly Fabulous.
    hugs chris xx

    SvaraRadera
  2. Tjolahopp Lina!
    Äntligen lyckas jag komma in och skriva i din blogg, ja inte bara din utan även andras. Jag lyckades ju dumma mig med min laptop(vi är på semester utanför Ljungby)igår var vi i Halmstad hos svärföräldrar och min svåger som jobbar med datorer fixade den så fint. Så nu är man på G igen.
    Mycket fint du har gjort och i denna sista LO ser man verkligen att det är du. Jag tror att hade jag inte vetat så skulle jag gissat att det var du. Så coolt.
    Kram Marina

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina