Bloggintresserade

måndag 29 november 2010

Bo Bynnys fina julpapper...... i litet format

Hej på er allihopa!!
Oj, vilken helg vi haft....mannen och jag! Kan ni tänka er att vi två bott på hotell i en helt annan del av Sverige och våra tre guldklimpar varit hemma med mormor och morfar!! Första gången på 6 år som vi gjort något utan dom små!!! Bio, god mat och trevligt sällskap.....skönt att man känner sig så här efter så många år tillsammans! Kunde dock känna en liten rastlöshet komma smygande efter ett par timmar.....kan bero på att man har full fart med tre pojkar fulla i spring och bus!!
En liten liten altrad trådrulle från Ikea, klädd i Bo Bynny papper visar jag i dag och jag har gjort massor med både kort och annat med dessa papper och bara älskar dom. Baksidor som framsidor är dom lika vackra! Inkidos julstämpel pryder framsidan tillsammans med krullad grön ståltråd, en hjärte-pin och blad. En stor guld bjällra och ett metall hjärta rundar av detta inlägg från mig!
Ha nu en bra måndag
Kramar Lina
Hi there!
Hope you had a nice weekend! We sure did...me and my hubby stayed at a hotel about 5 hours car ride from were we live and all our preicious boys stayed behind with Grandma and Grandpa to look after them! We were on a mission and you´ll soon get in on that peps!!
A tiny Christmas alter dressed in papers from Bo Bunny comming your way today! I thought I´d let the blog becomme a tad bit more Christmasy as december is around the corner...but still there will be lots of different things posted!
Have a great day and thanks for popping by
Hugs Lina

3 kommentarer:

  1. Åååååh, vännen!!!!!!!! Såååå underbar, helt ljuvlig!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ååh va snyggt det blev! Himla läckert!

    SvaraRadera
  3. Det låter med en helg iväg. Å rastlösheten. Ja den är där, men den går att komma över om man ger sig sjutton på det å inser att man får göra vad som helst utan att någon drar i en eller påkallar ens uppmärksamhet. :)

    Vacker ask. Väldigt vacker ask. Naturinspirerad i mina ögon. :)

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina