Bloggintresserade

lördag 27 november 2010

The Greeting Farm i massa färg.......

Färg färg och massa färg....till en färgstark och god vän! Vännen som fått detta ÄÄÄLSKAR The Greeting Farm och orange så jag gjorde detta kort utifrån detta. Det är "Wednesday" som stått modell och fick färger i varma toner från min distresslåda! Grattis på födelsedagen Sari!!!!! (hon fyllde i går!)
Hello fellow Crafters!
Think little Wednesday from The Greeting Farm is soo cheeky and adorable!! She is colored with distressink and got her wings from a stamp from Inkido! She looks like a superhero....and that to me is just like the recipiant of this congrats-card! Sari the birthday girl absolutley LOVES The Greeting Farm, so this card is made with love to her. She is a fun and terrific friend and allso one of my DT-collegues at Scrao&Hobby!
Vingarna fick "Wednesday" låna från en Inkido-stämpel och det är inte första gången en TGF-stämpel fått göra det, när jag fått bestämma!!! Hihii. Nätet har jag tagit från en melon i köket...så nu är det bara att mumsa! Vita "bladen" som sticker upp bakom mitt motiv har jag klippt loss från Martha Stewatrs snöflinga-punch! Massa stickles sitter overallt i olika nyanser! Må så gott Massa kramar Lina Wednesday, close up!!! She got a lot of stickles all over her and she shines like the star she is!!! Have the best of days!!! Hugs Lina

3 kommentarer:

  1. wow vilkat coolt kort! Det passar mottagaren perfekt skulle jag tro! Kram.

    SvaraRadera
  2. helttttttttttttt underbart tjejen! Passar Sari perekt.... och skulle nog passa mig också...... om ett halvår;)

    SvaraRadera
  3. Wow vilket superfint kort.
    Underbar stämpel

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina