Bloggintresserade

onsdag 2 mars 2011

En salig blandning av Inkido, Prima och Webster´s Pages....

Hej på er!

Nu ska ni få höra hur det ibland kan gå till hemma hos mig då det skapas! Från början höll jag på med en beställning,(babykort) och fick lägga det på golvet för att det inte fanns plats på mitt pysselbord att fortsätta jobba...av en händelse hamnade det på scaloped pappret som blev basen till denna Lo på bilden ovan: Under scaloped pappret låg ett vackert Prima papper och vips så såg jag att det kunde bli något....och inte blev beställningen klar!! Hihihih ja så det kan gå!!!

Så dagens tips om mojon skulle vara lite frånvarande är att kasta lite prylar på golvet ...gå en bit i från och ta in det ni ser....skapa sedan något av detta! Befriande!!!

Hello fellow Crafters!

This is a Lo of our Little Jacob exactly one year ago... he is such a happy camper this little man! Ther is a story behind the making of this Lo that is quite funny aswell...I had started to create a babycard and for the sheer fact of moving forward with that project i had to put it down on the floor. It happened to end up ontop of a scaloped paper and that paper layed ontop of a lovelly Prima paper....I instantly saw the Lo comming together...and of the babycard....... there was not a trace...hihihihihih! Have to come up with some thing else with the baby project!!

En liten bit av en virkat loppis fynd hamnade också här, lite Prima och Webster´s detaljer och en tur med symaskinen ...sen var jag nöjd!!

Tack så mycket för att DU kikade hit idag!!

Kram kram Lina

A few details and cut-outs from Prima and Webster´s Pages made the finish to this Lo!!

Thank you ever so much for stoping by!

Hugs Lina

1 kommentar:

  1. Another lovely l/o Lina.

    I'm on the slow game of catch up to say thanks so much for your support these last few weeks whilst I have been missing from blogland.

    B x

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina