Bloggintresserade

torsdag 4 augusti 2011

Kärleken är vacker....

Hej kära ni!
Ohhhh....nu har dom första sponsorpaketen till Nol-träffen kommit!!! Jaaaaa....blir ivrig på att få dela med mig av det till er alla....men jag måste hålla mig så jag inte förstör allt det roliga! Måste bara säga.......väldigt rara och snälla sponsorer!!
Det är inte många platser kvar nu så vill man komma gäller det att boka sig och så hoppas jag kunna maila tillbaka att det finns en stol till dig med! Jag längtar så mycket till att få släppa in er i lokalen och njuta av allt vackert som skapas!
Idag delar jag med mig av ett DT-kort för bästa Scrap&Hobby och jag måste berätta igen att om man behöver färg och tapet , lister , dörrknoppar och annat bra att ha vad gäller tillbehör vid makeovers till huset så är Sävedalens Färg stället att åka till...eller ringa (031-265145), butiken ligger ovanpå Scrap&Hobby i Sävedalen...lätt att komma ihåg ...hihihiih! Personalen är enormt proffsig och kunnig och snabba dessutom!! Nu kan jag stolt meddela att ena sonens rum är målat och tapetserats (fiiint!!!), så i morgon ska vi skruva upp gardinstänger och piffa!!! Jag blir så uppspelt att prata om renovering att jag glömmer bort bröllopskortet...
Jag har använt Pion Design papper och stämplar från Reprint...men mitt i all scraprums kaos hittade jag inte stämplarna med snirklig skrivstil att skriva brudparets namn med.. Jag ska röjja ur...eller rättare jag håller på med det för att kunna göra fint...precis så där som jag vill...ordning och reda...färgkordinerat och...nä men nu halkar jag in på renovering i gen!!
En knapp ur min "röriga låda" , en söt jordgubbe från Kort og Godt och mini gem från Tim Holtz har agerat dekorationer på detta kort...och så lite blad förstås!
Så till insidan, där jag stämplat de Reprint-stämplar och en del av en blom-swirl från Tim Holtz. Färgtemat håller sig till samma som på utsidan och för att få lite blomfägring klippte jag ut några av frimärkena ur ett av Pion-papprena. Hoppas nu att ni inte blivit alltför uttråkade av allt svammel idag...det bara bubblar!!
Kram på er

3 kommentarer:

  1. Ha ha klart man måste få babbla när det gäller renovering!! ska bli så kul att se hur slutresultatet blir. Ser ju hur fint du/ni gjort från de tidigare fotona från huset. Härligt att träffen är så gott som fullbokad, fick du tag på Sylvia förresten? Verkligen jättesött kort du skapat, brudparet kommer garanterat att bli såå glada över att få det. Sköt om sig vännen! kramisjamis

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina