Bloggintresserade

måndag 15 augusti 2011

Lite nytt på hemma fronten

Hej!!
Ibland kan man ju bara sälla sig till den förvirrade skalan..... Det är bara att sucka åt sig själv och det gör jag just nu...och sen gapskrattar jag!! I mitt förra inlägg så skickade jag ett magnoliakort till en rolig och vacker skiss hos 100% Norr......hrm ...jaaa om man då tar sig den lilla tiden det tar att läsa reglerna på den bloggen(vilket jag ju inte gjorde!!) så måste man bo betydligt mer norr över än vad jag gör(även om vi flyttat norr ut mot var vi bodde förut!) om man ska få delta. Jag fick en känsla efter ett tag att gå tillbaka och titta (undermedvetet hade jag nog klurat lite på namnet 100% norr) hihihi och till min fasa stod det ju klart och tydligt vad som gällde!!! Ett snabbt ursäktande mail till de norrländska tjejerna att klantiga jag bommat totalt!! Strax efter kom ett glatt mail tillbaka att det inte var någon fara....hihihihi Tack Mison för det!!! Ohhh jaaa ibland blir det sådär galet tokigt hihihihi!
Bleeps and blunders by Lina! Thi hihihi!
Jag lovade ju att visa mina fina nya träskor...min kära gamla granne Ing-Mi såg dom i affären då hon var hos oss och hälsade på och tyckte att som var helt perfekta för mig...håller med!!! Blommorna är så fina tycker jag och jag använder tofflorna varje dag utan undantag!
Jag småfilar lite på pojkarnasrum...sen är det dax att via lite bilder på vad vi gjort.
Tack för titten idag och må så gott!
Kramar Lina
Hello Gyus!
Here they are...the cloggs I was telling you about in the last post! My neighbor from where we lived before we moved here found them when we were out shopping and I´m so greatful to her! I love them and they are used every single day!! My scraproom is in a huge mess and it takes an enourmas amount of time to find stuff----but I´ll be brave and go down there cause I´m itching to make some thing romantic and sweet...we´ll see if my eyes can manage to keep open long enoughe to get the project done!!
Thank you for stpoing by today!
Hugs Lina

1 kommentar:

  1. Även solen har fläckar... Kortet lär du ju ha nytta av i alla fall!
    Jätte fina tofflor! Finns de i stl 43 tror du?

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina