Bloggintresserade

tisdag 6 september 2011

Färglatt tackkort med Echo Park, Graphic 45 och Inkido

Vilken helg det varit! Mycket mys med familjen, hoppande på studsmatta och jobb helt appropå. Jag var en sväng på jobbet i söndags efter lunch för att hjälpa en av mina snälla arbetskompisar med en sak och när vi var klara så for vi så klart hem. Efter en stund ringde telefonen och det var jobbet??? Jag var insatt på ett nattpass så det var bara att pussa gonatt på alla mina grabbar och fara iväg igen! Det blev en låååång natt!
När jag äntligen kom hem var det bara två timmar tills resten av familjen skulle kliva upp och jag vaknade....sover lätt och är allert på en gång! Ett gissel när man ska jobba natt...sen kunde jag inte somna om. Blir en tidig kväll i kväll!! Detta kortet har jag gjort till en utmaning hos Mollys som också är en av sponsorerna till Nol-träffen! Jag har använt papper från Echo Park och Graphic 45 , spetsen och ramen kommer från Inkido...också en av våra sponsorer!!
Ramen har jag distress embossat med Mustard seed.
Hi Guys!
A colorful card from me today, using Echo Park and Graphic 45 papers...I had fun vith this challenge...beeing inspired by a picture. I find that I enjoy this type of challenge, palettes and picture inspiration! So this is what I came up with. A thank you card in bright colors.
Inkidos spets går inte av för hackor, sötaste Petra gjorde sånna här fina blommor på förra Formexmässa och på min blev det en vit blomma med distressade blad i gult.
An inkido laceflower With a small distressed flower in the middle.
Här ser man lite av den enkla insidan på kortet, stämplat med en Tim Holtz stämpet och cut-outs från Graphic 45.
Nu önskar jag er en riktigt trevlig dag
Kram Lina
The inside of the card is stamped with a Tim Holtz stamp and decorated with cut-outs from a Graphic 45 paper.
Have a great day and take care!
Happy hugs from me
Lina

4 kommentarer:

  1. A really fabulous piece of work Lina.

    So sorry I don't get round too often, but the eyes are behaving today so thought I would have a little hop about and see what everyone is up to.

    B x

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Otroligt välarbetat kort med många detaljer (gillar!!)

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina