Bloggintresserade

onsdag 7 september 2011

Av spillbitar blev det ett kort...

Hej på er!!
Ohh hoo nu brinner det i knutarna! Nolträffen stundar och det ska bli så galet roligt att få köra igång!!
Jag är på plats och förbereder när detta inlägget bloggas och vill tacka våra otroliga sponsorer för allt som kommit i prisväg och till goodiebagsen!!
Det är lite saker för mig att knyta i hop men snart kan jag andas ut och bara njuta av alla goa pysslare!!
Kram på er och tack för titten!
Det kommer bloggas lite bilder från vår framfart under helgen så håll utkik!!
Hello guys!
Lots and lots of fun and challenging preparations for me nowardays! I´m hosting a scrapevent this weekend and I´m soo happy and eger to open the doors!!
You´ll be able to follow a bit of what we are up to here on the blog so keep posted!! Giggles!!
Thank you for popping in today!
Hugs
Lina

1 kommentar:

  1. Super läckert kort i härlig tuff stil!
    Hoppas ni får en superhelg på andra sidan...
    hii hii så säger vi som bor i Kungälv.
    Må så gôtt!
    Kramisar Ann-Charlotte

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina