Bloggintresserade

söndag 14 oktober 2012

Mixedmedia/artjournal




Hej hopp!
Jisses va tiden går!!! Hinner inte med och jag förvånas varje gång helgen är över:)) Detta uppslag gjorde jag på Gråboträffen, vi körde en utmaning runt bordet vi satt med ett speciellt recept. Så här blev mitt bidrag. Jag har lite fastnat i detta nu, med klet och kladd men det ligger faktiskt några LO klara som jag inte hunnit blogga som går i lager på lager och Shabbystil:))
När jag kollar min blogg bakåt i tiden ser jag ju att det är lääänge sedan det bloggades LO här!



En liten närbild på bakgrunden till min sida. Den är uppbyggd av acrylfärger, gesso, Faber Castell pennor, masker och mist.



Flickan, blommorna och fjärilarna är utklippta från olika papper. Vingen kommer från en QC-stans och är vitmålad med gesso, innan det torkade gjorde jag ett mönster med en pincett.



Sidan handlar om att det inte alltid är lätt att vara född till en gladskit! Kanske kan tyckas konstigt men det är faktiskt inte helt enkelt ibland. Det syns också tydligt på mig om jag mot förmodan inte är en happy camper:)) man får också anamma sina fel och brister " även solen har fläckar". Jag är kluven ibland innuti när jag i olika situationer måste vara mkt bestämd och rentav arg.... Då blir det liksom fel i mitt glada system:)) hmm kanske klurigt att förstå??




Här kommer jag skriva och skriva om hur jag tänker och känner i mina kluvna situationer... Kan vara kul att läsa för sig själv lite senare.... Kanske blir man klokare och visare av det??

Tusen tack för att du kikade in idag:))
Varma kramar
Lina

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina