Bloggintresserade

torsdag 11 oktober 2012

Mixedmediacanvas i 35x15




Hej hopp!
Ny canvas och glad i hågen:)) Det är roligt att få glada överraskningar och när det rör pyssel så blir jag lite extra lycklig. Jag har fått glad nyhet och delar snart med mig:)). Mannen och jag var i New York för ett litet tag sedan, gav varandra resan i födelsedagspresen helt kanon om ni frågar oss!! Vi gjorde Manhattan upp och ner i kvadrat och lite pysselbutik hanns det med. Shoppade loss på mysiga The Inkpad det finns i förra inlägget vad som hamnade i min påse.... allt utom mina fina FaberCastelle-pennor!!
Canvastavlan gjorde jag när jag var på Gråboträffen men har inte hunnit blogga den. Den är inspirerad av en bild jag sett hos grymt artistiska Chirsty Thomlinson hon skapar fantastiska saker i glada fina färger. Min blev mer som jag såklart och det blev en Jultavla:))




Jag kan ju bara inte låta bli att sätta dit en fjäril eller fem:)) grundade med tissuepaper, gesso, stämplar i drivor. Rub-ons och masker blandar med Melissa Frances spillbitar till min gran.







Ja kära pysslare, det var allt för idag och jag hoppas få lite tid i mitt kreativa rum till helgen så jag kan få köra med mina kära saker från andra sidan pölen:))
Tusen tack för titten, glad att ni är här.

Många kramar Lina

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina