Bloggintresserade

onsdag 16 december 2009

Ett berg av (enkla) Julkort

Julen har verkligen tagit mig på sängen i år på något sätt. Tyckte att jag var i så god tid när jag i september bestämde mig för att handla in papper osv till julkorten , köpte inte allt så klart för jag ville ju göra demo för att se om jag var nöjd eller inte.....tiden gick (och Jag prioriterade annat!) Såååå här står jag nu med dessa ......ja...enkla kort, men det ska sägas att det ÄR kärlek i dom i alla fall fast att man inte ser skymten av ett stämpelmotiv, vackra blommor och blad, bling ,pärlfloss eller annat jag håller så kär.( Ni hör att jag mår lite pyrt va?)Skämt å sido.. Jag måste helt försona mig med tanken att i år så blev de såhär ...och enkelt kan ju vara bra eller hur???!?! I år blev det mycket gelroller, lite papper , snöre, kärlek å sån´t, alla korten är inte lika utan små saker skiljer, innuti finns självklart våra godingar och en embossad GOD JUL stämpel från Inkido! Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina