Bloggintresserade

torsdag 17 december 2009

Jul gåvor

Det är som sagt en del paket och presenter som görs under julen och jag älskar att ge bort saker!!! Här har jag gjort cellofanpåsar av en stor rulle cellofan som är flitigt använd hemma hos oss. Allt man behöver till är dubbelhäftande tejp! Dekorerade påsarna efter personerna som ska få dom och fyllde med godisarna pojkarna och jag gjort nu när dom inte är på dagis. Fick inget kort på detta men båda stora pojkarna 5 och snart tre satt på golver och portionerade ut cornflakes toppar och annat gott i formarna dom ställt på brickor ...en fröjd att se deras lagarbete och mitt i allt så kommer lite snö!!! Kan det bli bättre....JAAAA det KAN de!!! Plötsligt ropar John till Isac - Tomten har varit här!!!!! Han och lilla Nissen hade glömt sina luvor på altanen! Isac blev precis lika lycklig som storebror men såg sedan betänksam ut och sa....Stackars Tomten, nu har han ingen mössa!! Det gick dock snart över när jag berättade att han säkert hade fler och att han och Nissen faktiskt varit här och tjuvkikat på önskelistorna. Till denna påse gjorde jag en rosa blombukett med bruna löv, ett utklippt hjärta i vellpapp och en chalkad tårtservett fick agera bakgrund , liksom en hjärtformad bit punchinella i vitt. Pappret är Inkidos vackra blå flinga. Här tog jag en stor blomma i mörk mörk röd och satte en vit blomma som "pistill", denna chalkade jag litegrand med Magenta för att få lite mer liv . Även här en chalkad tårtservett och skymtandes lite notpapper från Inkido. "Skruvade" i två brads för att fästa God Jul och blingade julröda glitter prickar som e´n ram runt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina